Actualització desembre 2014
BIBLIOGRAFIA ORDENADA PER ÀMBITS/TEMÀTIQUES TREBALLADES
BIBLIOGRAFIA ORDENADA PER ÀMBITS/TEMÀTIQUES TREBALLADES
PSICOPEDAGOGIA
- AUSUBEL, D.P.
(1995). Psicología educativa. Un punto de vista cognitivo. Trillas.
- BADIA, A.; MAURI,T.
(2006): Les pràctiques psicopedagògiques en contextos d’educació no formal. A:
A. BADIA, T. MAURI i C. MONEREO (coords) La pràctica psicopedagògica en
educació no formal: pp 33-59.
- GARCIA SANCHEZ, J.
(2002). Aplicaciones de intervención psicopedagógica. Madrid: Pirámide.
-GENERALITAT DE
CATALUNYA, Departament de Benestar i Família. La atenció precoç a catalunya:
serveis i qualitat.
- GINÉ, C.
(2001). Intervenció psicoeducativa en els trastorns del
desenvolupament. . Barcelona: UOC
- GINÉ i GINÉ, C.
Transtorn de desenvolupament i necessitats educatives especials. Barcelona.
Editoral UOC
- GINÉ, C. (1997).
L’avaluació de les necessitats educatives especials dels alumnes: la necessària
col·laboració dels mestres i dels psicopedagogs. Suports. Revista Catalana
d’Educació Especial i Atenció a la Diversitat. Vol 1. Núm. 1. 1-9. Vic. Eumo.
-GINÉ, C. Repensar
l'atenció primerenca. (Cap. 2) Dins de Pegenaute, F. i Ruíz, G. (dir.).
(Novembre 1998). Desenvolupament Infantil i atenció precoç. 1r i 2n Semestre.
Núm. 11 i 12. Barcelona: Associació Catalana d'Atenció Precoç
-GOMEZ, A. VIGUER, P.
CANTERO, MJ (coord) (2003) Intervención temprana. Desarollo óptimo de 0 a 6 años. Madrid: Pirámide.
-GURALNIK, M. BENNETT,
F. (1987) Eficacia de una intervención temprana en los casos de alto riesgo.
Madrid: Minesterio de Asuntos Sociales.
-Memòria d'ASPANIAS 2004
-MONEREO, C. i CASTELLÓ,
M. (2006): Un model per a l'anàlisi de contextos d'assessorament psicopedagògic
en educació no formal. A. Badia, T. Mauri i C. Monereo (coords) La pràctica
psicopedagògica en educació no formal.
- MONTON, M.J.,
REDÓ, M. (1996). La evaluación psicopedagógica: fases, procedimientos y
utilización. En C. Monereo i Isabel Solé (coords.). El asesoramiento
psicopedagógico: una perspectiva profesional y constructivista. Madrid. Alianza.
- SORO-CAMATS, E.
(2002). Interacció en infants
amb plurideficiència. Intervenció i avaluació. Tesis doctoral on-line
(www.tdx.cesca.es/TDX-1121102-101618)
- TORRES, J.A.
(1999). Educación y diversidad.
Aljibe.
Webgrafia
https://www.tauli.cat/tauli/cat/Lacorporacio/elscentres/HS/webs/CADI/CDIAP/InfProf/cursos_conferencies/psicopedagogia_comunic_augmentativa.pdf
http://www.psicodiagnosis.cat/areaclinica/trastornssocialsintellectuals/index.html
TRASTORN DE L'ESPECTRE AUTISTA
- ARTIGAS, J.
(1999). El lenguaje en los
trastornos autistas, publicado en la Revista de Neurología,
número 28 (2), pàgs.
118-123.
- MARTOS, J. (2001). Autismo: un trastorno penetrante
del Desarrollo en Martos, J.
y Pérez, J. (comp) Autismo. Un enfoque orientado a la formación en
logopedia. Ed. NAU Llibres.
- RIVIERE, A.
(2001). Autismo: Orientación
para la intervención educativa. Trotta.
Webgrafia
http://www.catedu.es/arasaac/
http://elsonidodelahierbaelcrecer.blogspot.com.es/
http://www.lasonrisadearturo.com/
http://www.pinterest.com/Rosaeslalom/teach/
http://www.juntadeandalucia.es/averroes/caidv/interedvisual/rincon_de_la_ca.htm
http://www.slideshare.net/Anisday/sistemas-alternativos-y-aumentativos-de-la-comunicacin-11866551
http://www.apnab.org/ComprenderAutismo/ConceptosTecnicosTeoricos/Tratamiento/TEACCH/tabid/121/language/ca-ES/Default.aspx
http://www.pinterest.com/aidin82/activitats-estructurades/
http://www.slideshare.net/neusme/mtode-teacch-ppt
http://adictesalautonomia.blogspot.com.es/2013/06/material-teacch-per-principiants.html
http://elsonidodelahierbaelcrecer.blogspot.com.es/
http://www.lasonrisadearturo.com/
http://www.pinterest.com/Rosaeslalom/teach/
http://www.juntadeandalucia.es/averroes/caidv/interedvisual/rincon_de_la_ca.htm
http://www.slideshare.net/Anisday/sistemas-alternativos-y-aumentativos-de-la-comunicacin-11866551
http://www.apnab.org/ComprenderAutismo/ConceptosTecnicosTeoricos/Tratamiento/TEACCH/tabid/121/language/ca-ES/Default.aspx
http://www.pinterest.com/aidin82/activitats-estructurades/
http://www.slideshare.net/neusme/mtode-teacch-ppt
http://adictesalautonomia.blogspot.com.es/2013/06/material-teacch-per-principiants.html
SISTEMES ALTERNATIUS
I AUGMENTATIUS DE COMUNICACIÓ
- BAUMGART, D.; JOHNSON, J. y HELMSTETTER,
E. (1996): Sistemas alternativos de comunicación para personas con
discapacidad. Madrid: Alianza.
- SCHAFFER, B;
RAPHAEL, A i KOLLINZAS, G. (1994). Hablas
signadas para alumnos no verbales. Madrid.
Alianza Editorial.
- VON TETZCHNER, S.
(1993). Desarrollo del
lenguaje asistido. En
Infancia y Aprendizaje, nº64, pp-9-28.
Webgrafia
http://www.aprendicesvisuales.com/cuentos/aprende/
No hay comentarios:
Publicar un comentario