miércoles, 1 de octubre de 2014

BIBLIOGRAFIA i WEBGRAFIA

Actualització desembre 2014

BIBLIOGRAFIA ORDENADA PER ÀMBITS/TEMÀTIQUES TREBALLADES

PSICOPEDAGOGIA

- AUSUBEL, D.P. (1995). Psicología educativa. Un punto de vista cognitivo. Trillas.
- BADIA, A.; MAURI,T. (2006): Les pràctiques psicopedagògiques en contextos d’educació no formal. A: A. BADIA, T. MAURI i C. MONEREO (coords) La pràctica psicopedagògica en educació no formal: pp 33-59.
- GARCIA SANCHEZ, J. (2002). Aplicaciones de intervención psicopedagógica. Madrid: Pirámide.
-GENERALITAT DE CATALUNYA, Departament de Benestar i Família. La atenció precoç a catalunya: serveis i qualitat.
- GINÉ, C. (2001). Intervenció psicoeducativa en els trastorns del desenvolupament. . Barcelona: UOC
- GINÉ i GINÉ, C. Transtorn de desenvolupament i necessitats educatives especials. Barcelona. Editoral UOC
- GINÉ, C. (1997). L’avaluació de les necessitats educatives especials dels alumnes: la necessària col·laboració dels mestres i dels psicopedagogs. Suports. Revista Catalana d’Educació Especial i Atenció a la Diversitat. Vol 1. Núm. 1. 1-9. Vic. Eumo.

-GINÉ, C. Repensar l'atenció primerenca. (Cap. 2) Dins de Pegenaute, F. i Ruíz, G. (dir.). (Novembre 1998). Desenvolupament Infantil i atenció precoç. 1r i 2n Semestre. Núm. 11 i 12. Barcelona: Associació Catalana d'Atenció Precoç
-GOMEZ, A. VIGUER, P. CANTERO, MJ (coord) (2003) Intervención temprana. Desarollo óptimo de 0 a 6 años. Madrid: Pirámide.
-GURALNIK, M. BENNETT, F. (1987) Eficacia de una intervención temprana en los casos de alto riesgo. Madrid: Minesterio de Asuntos Sociales.
-Memòria d'ASPANIAS 2004
-MONEREO, C. i CASTELLÓ, M. (2006): Un model per a l'anàlisi de contextos d'assessorament psicopedagògic en educació no formal. A. Badia, T. Mauri i C. Monereo (coords) La pràctica psicopedagògica en educació no formal.
- MONTON, M.J., REDÓ, M. (1996). La evaluación psicopedagógica: fases, procedimientos y utilización. En C. Monereo i Isabel Solé (coords.). El asesoramiento psicopedagógico: una perspectiva profesional y constructivista. Madrid. Alianza.
- SORO-CAMATS, E. (2002). Interacció en infants amb plurideficiència. Intervenció i avaluació. Tesis doctoral on-line (www.tdx.cesca.es/TDX-1121102-101618)
- TORRES, J.A. (1999). Educación y diversidad. Aljibe.

Webgrafia




TRASTORN DE L'ESPECTRE AUTISTA

- ARTIGAS, J. (1999). El lenguaje en los trastornos autistas, publicado en la Revista de Neurología,
número 28 (2), pàgs. 118-123.
- MARTOS, J. (2001). Autismo: un trastorno penetrante del Desarrollo en Martos, J. y Pérez, J. (comp) Autismo. Un enfoque orientado a la formación en logopedia. Ed. NAU Llibres.
- RIVIERE, A. (2001). Autismo: Orientación para la intervención educativa. Trotta.

Webgrafia








SISTEMES ALTERNATIUS I AUGMENTATIUS DE COMUNICACIÓ

- BAUMGART, D.;  JOHNSON, J. y HELMSTETTER, E. (1996): Sistemas alternativos de comunicación para personas con discapacidad.  Madrid: Alianza.
- SCHAFFER, B; RAPHAEL, A i KOLLINZAS, G. (1994). Hablas signadas para alumnos no verbales. Madrid. Alianza Editorial.
- VON TETZCHNER, S. (1993). Desarrollo del lenguaje asistido. En Infancia y Aprendizaje, nº64, pp-9-28.

Webgrafia









http://www.aprendicesvisuales.com/cuentos/aprende/



No hay comentarios:

Publicar un comentario